indiana2’s blog

音楽が大好き

サウスロンドン調査④ South London Survey④:Arlo Parks / My soft machine 2023.7.21

Arlo Parks MY SOFT MACHINE

My Soft Machine ‑「アルバム」by Arlo Parks | Spotify

(15) My Soft Machine - YouTube

 

追伸

もうこんな話は書かないつもりで1年近く過ぎてしまいました。

元気にされているとは思います。

小学生でもやらないっよっていわれたことでしか、、

その苦しみから逃れることができなかった。

このアルバムはそんな当時の気持ちに寄り添ってくれる音楽です。

Postscript

It's been nearly a year since I decided not to write this story.

I hope you are doing well.

Only because I was told not to do it even in elementary school ,,

I couldn't escape the pain.

This album is music that brings you closer to the feelings of those times.

 

また一からやり直すことになりました。

でも、もうあなたの力は必要ではなくなっている。

この1年でかなりパワーアップしました。

 

今しかできないこと、、それが一番!

 

I had to start all over again.

But I no longer need your power.

I've improved a lot over the past year.

 

What you can only do now,, that's the best!